Thursday 26 June 2014

Majlis Aqiqah Anak Ashraf Muslim

Assalamualaikum....

arini aku nak cite pasal majlis aqiqah anak Ashraf Muslim...

Sebenarnya aku takde la nak cerita detail pasal Family Ashraf Muslim ni..tp bila first tengok gambar diaorg satu family aku terus teruja dengan warna baju diaorang especially isteri2 Ashraf Muslim ni...warna pink dia sangat menarik perhatian..cantik sangat warna pink tu..kalau la aku xbeli lagi kain utk majlis aku mesti aku dah heret en tunang aku beli kain warna  yang sama..aku ni dh la dari kecik mmg obses dengan warna pink...memang semua benda la aku nak warna pink...

then..aku suka sgt tgk cara Dr Diyana isteri pertama Ashraf muslim pakai selendang...nampk simple but comel...secomel orangnya...

okay kita layan gambar2 diaorg k..




tata korg...nak try pakai shawl macam Dr Diyana la pasni..

No comments:

Post a Comment