Friday 20 June 2014

Hati tisu

assalamualaikum...

hihi..entry td tu mukadimah je...

ni baru nak mula bebel...harap korg2 sedia la tadah telinga ye..

aku nak cite psl "hati"...pompuan ngan hati mmg xdpt dipisahkn..ada yg cekal hati..ade yg hati tisu...
hati tisu ni cam psl benda2 kecik pon ko nak amik ati..sikit2 nangis...sikit2 nangis...adoi..cenggeng betol..
cakap pasal hati tisu ni..aku la salah sorg pemiliknya..air mata tu murah benar..sikit2 nangis...klu tadah air mata tu dh penuh tasik okay...

aku ni kalau org tengok muka nampak je kasar..sombong...tp sebenarnye lahai cepat benar nangis..macam kisah malam td..tgh dok sembang fon ngan en tunang...sembang punya sembang..dia dok letih dh..nak tido..tp aku ni saje je tunjuk gedik + ngengade tahap max..pasal benda kecik nak amik hati..padahal si dia xmaksud pon nak marah..cuma cakap nasihat je...aku pg amik ati...dok nangis..tp xgtaw dia..punya merajuk ni..lps kol je trus tido..sok pg berharap dia dok pujuk..tp masalahnye..si dia xtaw aku merajuk...last2 aku xtahan sgt..aku trus gtaw dia aku merajuk...haa..korg mampu?? kitaorg mmg jenis camni...kalau xpuas hati ke merajuk..terus terang..

tp dia xpujuk pon...sbb dia mmg jenis xreti pujuk..alih2 aku yg pakse dia pujuk n ajar cara pujuk hati aku ni...hihi..gedik kn aku ni...skali dia pon dok nasihat aku..supaya phm keadaan dia n suasana dia kje..hmm..yela..aku ni pon keras kepala sgt...asyik nak ikot cara aku je..end of story...baru aku sedar yg sbnrnye aku ni xphm dia pon...beria je kat mulut cakap faham keadaan dia...

to my en special...saya mintak maaf..saya akn usaha gigih lg utk faham awak..saya xbuat awak stress lg okay..

peace..tata korg..

No comments:

Post a Comment