Monday 23 June 2014

Bunga Telur Kertas Crepe

Assalamualaikum...

hmm...arini aku nak bebel pasal aktiviti aku weekend aritu...
memandangkan gaji belom masuk...jadi xsesuai utk aktiviti menyopping...
so aku isi masa aku ngan buat bunga telur..utk majlis aku...tp skrg ni tgh buat utk en tunang aku dlu...
selalu aku buat utk kawan2 aku..skrg time utk buat utk aku punya majlis sendiri...bak kate en tunang aku..
utk majlis sendiri kne lg special...xleh la sama cam buat utk org lain...aku pon sbnarnye xtaw ape yg aku nak tambah kat bunga telur tu utk bg jd special...akhirnya aku pon beli la rama2 kecik utk aku tepek kat bunga telur tu...

kertas yg aku guna utk buat bunga telur tu aku guna kertas crepe...

ok kat bwh ni salah satu contohnye...


aku pon amik jugak tempahan kalau ade sesape nak tempah bunga ni..so sesapa berminat leh gtaw je..

klu dh siap semua nnt aku post lg gambar banyak2 okay...

tata..


No comments:

Post a Comment