Thursday 3 July 2014

Jom Belajar Bahasa Isyarat

Assalamualaikum...

selamat pagi korang...

harini aku nak ajak korang belajar Bahasa Isyarat...kenapa aku excited nak belajar?? sebab kelmarin masa dalam bus on the way balik keje..dalam bus tu ada orang berkomunikasi dengan guna bahasa isyarat.. so aku macam rasa best je kalau aku pon pandai dan faham bahasa isyarat yang diaorang guna..pastu aku pon dok teringat masa aku penah buat demo bahasa isyarat ni masa aku interview kos pendidikan khas kat UPSI masa lepas STPM dulu...masa tu penemuduga aku siap tanya betul ke bahasa isyarat yang aku buat tu...aku dengan konfident nye aku cakap betul..padahal aku xsure pon bahasa isyarat tu betul ke tak..tp rezeki aku takda untuk dapat kos kat UPSI tu..

So malam tadi aku beria2 bukak youtube utk search pasal cara belajar bahasa isyarat..jom layan video pembelajaran asas bahasa isyarat..


BAHASA ISYARAT BAHASA MALAYSIA (1)



BAHASA ISYARAT BAHASA MELAYU (2)


BAHASA ISYARAT BAHASA MELAYU (3)



BAHASA ISYARAT BAHASA MELAYU (4)




selamat belajar..have fun korang...

# nota kaki : sumber video oleh YOUTUBE

No comments:

Post a Comment